poniedziałek, 26 maja 2014

Róż mineralny z pigmentów z kolorówka.com

Róż to ważny element mojego codziennego makijażu, bez niego czuję się blada, nienaturalna. 

Naoglądałam się wielu pięknych kolorów cudnych minerałków, najchętniej wszystkie bym wypróbowała, niestety nie pozwala mi na to mój portfel :D Zawsze lawirowałam w kolorystyce brązów, ale miałam ochotę na coś nowego, jak róż to musi być róż! Przy okazji zamówienia z kolorówki postanowiłam zrobić swój wymarzony odcień. I tak oto do mojego koszyka trafiły piękne miki: delikatna, różowiutka brillant rose i pomarańczowa indian red. Pomieszałam je z bazą SM do produkcji podkładu, której mam pod dostatkiem, odrobiną dwutlenku tytanu i stearynianem magnezu.




Powstał bardzo ciekawy, delikatny, połyskliwy róż idealny do dziennego makijażu. Ślicznie połyskuje w słońcu i zastąpił dawny brązowy odcień, który codziennie gościł na mojej twarzy. Jednak nie wszystko jest tak piękne jakie się na pierwszy rzut oka wydaje - jeden sukces motywuje do dalszych eksperymentów i kombinacji na czym raczej ucierpi mój i tak już skromny budżet biednej studentki. Przy okazji zamówiłam też kilka innych mik, które z pewnością do czegoś wkrótce wykorzystam. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz