czwartek, 29 maja 2014

Domowy peeling do rąk: gładkie, nawilżone dłonie

Co jakiś czas przypomina mi się, że dłonie również potrzebują odpowiedniej pielęgnacji. Niestety brak mi systematyczności i są momenty, kiedy moje dłonie wyglądają jak męskie spracowane łapska. Jako że lubię malować paznokcie i staram się o nie dbać i mieć je zawsze pomalowane to wypadałoby żeby moje dłonie wyglądały równie dobrze. Na ratunek przychodzi mi wtedy szybka i łatwa "kuracja", która łącznie zajmuje tylko jeden wolny wieczór. Elementem tej kuracji jest świetny, prosty peeling. Wszystkie produkty do jego wykonania znajdziemy w domu! Już po pierwszym użyciu dłonie są o wiele bardziej gładkie i nawilżone. Najlepiej byłoby wykonywać go systematycznie 1 - 2 razy w tygodniu, ale wiecie jak to jest... :D

Potrzebne będą:

  • 0,5 łyżeczki cukru
  • 0,5 łyżeczki kawy
  • 0,5 łyżeczki miodu
  • 1 łyżeczka oleju (może być to oliwa z oliwek, ja osobiście używam 0,5 łyżeczki oliwy z oliwek i 0,5 łyżeczki olejku Alterra migdały i papaja - pięknie pachnie!)
  • kilka kropel soku z cytryny





Wszystkie składniki należy razem wymieszać w małym pojemniczku i nakładać na lekko zwilżone dłonie. Masować delikatnie przez około 3 minuty, spłukać wodą i osuszyć ręcznikiem papierowym. 




Po takim zabiegu dłonie wyglądają bardzo ładnie, są delikatne w dotyku, skórki są nawilżone, a martwy naskórek dokładnie starty.



Peeling świetnie nadaje się też do stóp. Zazwyczaj po nim przystępuję do dalszej części "kuracji", ale o tym innym razem.
Pozdrawiam, Kurczak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz